8 dec. 2011

Aberatiile unui profesor: AM AJUNS ÎN PROGRAMA ŞCOLARĂ!

Mare e grădina Domnului! În anul de graţie 2011, într-o şcoala din România europeană, un profesor deturnează tema orei de curs pentru a bârfi un cetăţean. Cetăţeanul devenit subiect de curs sunt eu iar referirile domnului profesor sunt tendenţioase ("Ştiu eu cum...) sau mincinoase de-a dreptul.
Dacă onorabilul slujitor al Învăţământului (de fapt, oare slujeşte Şcoala?) îşi ţinea cursul de bârfă prin vreo cârciumă, cu tovarăşii de pahar, nu ar fi fost mare tragedie. Dumnealui însă îşi umflă muşchii în timp ce e plătit din bani publici să-i înveţe pe copii carte nu tâmpenii. Mai mult, înţeleg din anumite documente semnate de el că are şi relevanţa urmărilor unor astfel de practici non-pedagogice şi ilegale.
Cum nu are rost să mă consum mai mult decât trebuie dar nici nu pot lăsa să treacă neobservat acest abuz, nu voi recurge la gesturi brutale (cum poate ar fi procedat altcineva) ci o sa procedez legal. "Ca la carte", cum se spune. Astfel că mâine o sa depun o plângere (plus anexe cu probe) la Inspectoratul Scolar Judeţean Neamţ şi o sa analizez cu un avocat şi dacă se impune acţionarea în judecată a bârfitorului. Dacă "musiu" vrea să primească o lecţie, eu ce sa fac?...

PS - Vorba unui amic, ar trebui să mă bucur: "Andreea Esca în manual, Daniel Vinca în programa şcolară" :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

liber la opinii si critici; injuratura insa stimuleaza cenzura!