17 mai 2011

Pentru cei care m-au dezamăgit sau o vor face de acum încolo: ALEXANDER RYBAK FAIRYTALE (EUROVISION 2009 WINNER)

O melodie şi un artist pentru care am o stima deosebită. E norvegianul Rybak cu a sa melodie care a cucerit Eurovision-ul de acum doi ani.
Dedic această postare tuturor celor care m-au dezamăgit (şi celor care o vor face în continuare) şi nu mă refer la necunoscuţi ci la persoane care, la un moment dat, au fost în preajma mea sau în care, în anumite momente, am investit încredere şi nu numai.
Eu le doresc numai bine şi să se bucure şi ei si cei dragi lor de linişte şi pace!

4 comentarii:

  1. Melodia - superba! Alexander - un adevarat artist care comunica exceptional cu cei din fata lui! Mesajul tau - punct ochit, punct lovit... macar daca ar pricepe destinatarii. Daca nu, inseamna ca ai "investit" in van.

    N.B. - Vreau sa iau legatura cu tine ca sa-mi dai un sfat intr-o problema de promovare si marketing. Nu e o chestiune sau afacere super-extra-colosala. E importanta insa pentru mine. Ti-as fi recunoscator daca ai accepta o discutie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam banuiesc la cine te referi. Nu merita sa pui la suflet pentru astfel de oameni. Fruntea sus...

    RăspundețiȘtergere
  3. Colegu', parca pe unii i-ai ajutat in meseria cu care se dau bulina acum. E treaba cu "facerea de bine..."

    RăspundețiȘtergere
  4. Nume? Zi-ne cu subiect si predicat...

    RăspundețiȘtergere

liber la opinii si critici; injuratura insa stimuleaza cenzura!