17 nov. 2009

MIRCEA GEOANA SE TINE DE CUVANT: UN ROMAN IN COSMOS!


"Cosmosul" din fotografie este unul din magazinele unei retele comerciale din Piatra Neamt (ar trebui sa-i trimit factura pt publicitate...).
"Romanul" e cel vinovat de existenta acestui blog si a constatat ca nu era singur in "cosmos" (dar nu a fost interesat sa afle caror natii apartineau ceilalti).
Recunosc, nu m-am intors cu mana goala din "cosmos"; bonul de casa mi-e martor...









background - MIRCEA GEOANA RECIDIVEAZA: "AM VORBIT CU NASA PENTRU A TRIMITE UN COSMONAUT ROMAN IN SPATIU"

"Eu sunt acelasi Geoana care a mancat pepeni cu oltenii de la Dabuleni, acelasi in America sau la partid. Da, am vorbit si cu cei de la NASA pentru a trimite un cosmonaut roman in spatiu. Trebuie sa facem lucruri ambitioase", a declarat Mircea Geoana, prezent la dezbaterea "Cum treci dincolo de ecran?", organizata in cadrul Conferintei Internationale de Marketing si Comunicare Politica, care are loc marti la Bucuresti, relateaza Ziare.com. (stiri.rol.ro - miercuri, o1 octombrie 2008)

Un comentariu:

  1. ti-a trebuit ceva timp sa gasesti o dovada chinuita ca "prostanacul" (nu zic eu ci asa a spus iliescu) isi poate onora o promisiune aberanta... sunt curioasa cum vei demonstra ca nu a batut campii cu gratie si la cea cu zeci de mii de euro "pt orice roman care se intoarce din strainatate"

    mirela

    RăspundețiȘtergere

liber la opinii si critici; injuratura insa stimuleaza cenzura!