19 mai 2009

Mi-a scris Principele. Sau vreo duda de la PR...


Cum care principe? Principele Radu, cel care desi legat ombilical de monarhie (nu prin cordon ci prin verigheta nuntii cu Principesa Margareta), vrea sa devina seful unui stat republican. Altfel spus e vorba despre osul domnesc care nu ar mai vrea coroana monarhiei ci votul popular...
Dincolo de contradictia asta care ii nedumereste pe multi, sa revenim la mailul primit de la Principe. Scrisorica lui electronica a sosit dupa ce i-am postat pe bloggul propriu provocarea (propunerea) de a spune romanilor si alt motiv de vot decat blazonul de ginere.
Adica i-am cerut - poate am fost nepoliticos (dar nu prea am in fiecare zi relatii cu oase domnesti) - sa spuna romanilor si alt motiv pentru care ar merita sa fie presedinte decat cel legat de faptul ca s- a insurat cu fata Regelui.
Drept motiv i-am invocat procentele mici, mici, mici... pe care le are in sondaje si faptul ca aceste procente se datoreaza doar socrului si imaginii familiei regale si ca pentru a spera sa creasca ar trebui sa informeze poporul (asa cum face orice candidat normal la neuroni) despre oferta sa electororala, despre ce ar vrea sa faca - in calitate de potential presedinte - pentru Tara si Popor.
A doua zi mi-a venit raspunsul princiar. Un bla-bla-bla scris in limbaj de lemn de parca ar fi fost redactat de operatoarea de la Deranjamente E-On (Electrica). Un raspuns robotizat gen "am luat la cunostinta de doleanta dumneavoastra, va vom tine la curent..." si drept prim pas mi se trimite in atach - asezati-va pe scaun sa nu cadeti!!! - cuvantul rostit de Principe la anuntarea candidaturii. Pentru cei care nu au vazut sau citit respectiva cuvantare, precizez ca a fost
una de bun simt, decenta, dar extra generala, gen "e belea in tara, de aia ma sacrific si vreau la Cotroceni" (dar fara idei, oferta, solutii...)
Cum nu pot crede ca Principele ar putea scrie un astfel de raspuns tamp, in limbaj de lemn tipic activistilor (de pe vremea cand actorul Radu Duda juca pe scena Teatrului din Iasi) sau dispecerelor care raspund fara a spune nimic, am votat eu si cu mine si am decis cu
unanimitate de voturi ca mesajul respectiv a fost conceput de vreo tuta de la PR. Sau, daca vreti (ca suna mai interesant), de vreo duda de la PR.
Altfel spus, apropo de raspunsul piezis dat pe dupa copac, eu am intrebat de mere si mi s-a raspuns despre ... dude. Sau despre agude, cum se spune la tara.
Am retinut insa ca atunci cand va avea materiale electorale in care va explica ce ar putea face, ca presedinte, principele Radu ma (ne) va tine la curent. Sper ca acest fapt sa se intample pana in noaptea in care se vor numara voturile...


caseta 1
Mailul Principelui

"Domnule Daniel,

Va multumesc pentru mesaj. Va voi trimite, desigur, toate materialele pe care le-ati solicitat, cele existente deja, ca si cele care vor aparea pana la inceperea campaniei electorale, in octombrie.
Pentru inceput, va trimit un material pe care il gasesc important, fiindca este primul. El stabileste exact locul unde suntem si ce imi propun eu sa fac prin candidatura. El face, de asemenea, referiri la locul pe care i-l da Presedintelui Romaniei Constitutia. Acest document se afla atasat mesajului.
Cu bine si pe curand,
Radu al României"

Nota: In respectivul material (cuvantarea de la lansarea candidaturii) pe care il gasiti pe net nu veti descoperi nimic concret despre ce vrea sa faca in calitate de viitor presedinte. Doar chestiuni generale, bla-bla-uri ieftine despre "redarea demnitatii de roman" si alte frectii la
picior de lemn

caseta 2

DÚDA, dude, s.f. Fructul dudului; aguda. – Dud + suf. -a. ; (BOT.) (înv. si reg.) mura, (reg.) pomita, (Mold.) aguda, (Transilv.) fraga.
DUD duzi m. Pom cu fructe mici, comestibile, mustoase si dulci ale carui frunze sunt folosite la hranirea viermilor de matase; agud.turc. dud

7 comentarii:

  1. Este clar ca printisorul asta care a devenit cunoscut dupa ce s-a 'maritat" cu Margareta nu are nici o sansa la alegeri.
    Ce inca nu inteleg eu e cine si de ce l-a impins in razboiul asta care nu e al lui?...

    georgiana

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim spunea...

    Vai ce-mi place poza. E bestiaaaalaaaa!!! Surprinde mai bine decat orice tona de cuvinte portretul si meritele Principelui (de a se fi insurat bine, asa cum zicea Daniel).
    Dar oare nu-i e frica lui Radu ca daca obtine rezultate nashpa la vot, il lasa Margareta pe drumuri?

    un monarhist dezamagit

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ai terminat indoielile cu ceilalti candidati ( Piratul , Prostanacul si Crinul, ca sa nu mai vorbesc de Trinebun ) mi se pare normal sa te intereseze si de candidatura Principelui Radu.
    Daca ailalti , nici nu ti-au raspuns, cum a facut-o cu mult bun simt Principele,da-i inainte cu marlania (salveaza Romania?)!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Radu Humor:
    - e dreptul fiecaruia de a fi subiectiv dar avem, mioritic o problema: cand cineva critica puiul de cioara, cloncanitoarea sare in sus
    - "daca ailalti nu ti-au raspuns" - expresia asta e de ras: poate nu aveau la ce ca nu le-am scris; sau poate le-am scris sau le-am raspuns... dar daca le ghicesti asa pe toate poate esti si tu un pui de mama Omida
    - in subiectivismul tau nu ai observat ca nuanta mea critica il viza si pe Principe dar mai ales oamenii sai (presupun platiti) si care (in opinia mea) ii fac deservicii pe segmentul de comunicare daca raspuns asa in doi peri
    - "da-i inainte cu marlania" - tine de politete ca un musafir sa-i vorbeasca astfel gazdei (fie si de pe blog) careia ii calca pragul
    - oare nu putem avea o opinie critica fara sa dam improscam cu invective?
    ce fain va fi cand vom invata sa respectam si opiniile celorlalti si daca le criticam sa o facem cu argumente, cu motive de fond, nu cu parul si injuratura...
    numai bine
    daniel

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce-i zici duda la aia?Suna mai bine dar eu asa-mi alint catelusele si sunt doua scumpe -le zic dude doua.Iar in ceea ce-l priveste pe print, lasa ca sunt motive, exact cele care le au si ceilalti, prostirea neamului si imbogatirea, sau are nevoie de bani ca sa intretina Pelesul, sau pur si simplu vrea sa joace si rol de presedinte ca din umbra sunt destui care sa-l plateasca daca e ales la "auditie", atata doar ca vom avea alt spectacol prost timp de patru ani ca si toate spectacolele de pana acuma, desi aia nu erau actori.au poate l-au inspirat americanii, ca si ei au avut presedinte un actor candva.Oare pe cand un negru si la noi care sa faca treaba?

    RăspundețiȘtergere
  6. OK, e părerea ta. Nu o împărtăşesc, dar o respect. Dar ce zici de EBa? Pe bune, a avut dreptate taică-su, şcoala chiar scoate tâmpiţi. Unii, în loc să se facă ospătari, se fac europarlamentari.

    RăspundețiȘtergere
  7. @ carmen b.
    vreau si eu unul negru... sau macar sa semene cu originalul la care te referi la mentalitate

    @ tudi
    care Eba?

    RăspundețiȘtergere

liber la opinii si critici; injuratura insa stimuleaza cenzura!